Ügyfélkapcsolati munkatárs
Szeged
Szegedi Vízmű Zrt.
Szegedi Vízmű Zrt. - Ügyfélkapcsolati munkatárs
Szeged
• a beérkező ügyfelek bejelentéseinek, adatmódosításainak, események regisztrálása és adminisztrációja a személyes ügyfélszolgálaton
• bejövő ügyfél hívások fogadása
• fogyasztói megkeresések, reklamációk, kérelmek ügyintézése
• részvétel a kintlévőség-kezelési eljárásban
• szerződéskötések és szerződés módosítások adminisztrálása
• minimum középfokú végzettség (pl.: vízügyi technikusi/pénzügyi/jogi asszisztens)
• MS Office készségszintű felhasználói ismeretek
• ügyfélszolgálati munkában szerzett tapasztalat
• határozott, együttműködő és kommunikatív személyiség
• ügyfélközpontú hozzáállás és rendszerszemlélet gondolkodásmód
• jó problémamegoldó és helyzetfelismerő képesség
• közműszolgáltatónál szerzett ügyfélszolgálati, call centeri, számlázási szakmai tapasztalat
• integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett felhasználói szintű gyakorlat
• angol nyelvtudás
• stabil, nagyvállalati háttér
• cafetéria
• kiszámítható munkaidő