Ügyfélkapcsolati munkatárs

Szeged

Szegedi Vízmű Zrt.

Szegedi Vízmű Zrt. - Ügyfélkapcsolati munkatárs

Szeged

Ügyfélszolgálatunk törekszik ügyfeleink teljes körű, magas színvonalon történő kiszolgálására, melyben egy összetartó, vállalati értékeket képviselő csapat vár TÉGED!

Feladata

•    a beérkező ügyfelek bejelentéseinek, adatmódosításainak, események regisztrálása és adminisztrációja a személyes ügyfélszolgálaton
•    bejövő ügyfél hívások fogadása
•    fogyasztói megkeresések, reklamációk, kérelmek ügyintézése
•    részvétel a kintlévőség-kezelési eljárásban
•    szerződéskötések és szerződés módosítások adminisztrálása

Követelmények

•    minimum középfokú végzettség (pl.: vízügyi technikusi/pénzügyi/jogi asszisztens)
•    MS Office készségszintű felhasználói ismeretek
•    ügyfélszolgálati munkában szerzett tapasztalat
•    határozott, együttműködő és kommunikatív személyiség
•    ügyfélközpontú hozzáállás és rendszerszemlélet gondolkodásmód 
•    jó problémamegoldó és helyzetfelismerő képesség

A kiválasztásnál előnyként értékeljük:

•    közműszolgáltatónál szerzett ügyfélszolgálati, call centeri, számlázási szakmai tapasztalat
•    integrált vállalatirányítási rendszerben szerzett felhasználói szintű gyakorlat
•    angol nyelvtudás

Amit mi biztosítunk

•    stabil, nagyvállalati háttér
•    cafetéria 
•    kiszámítható munkaidő

Munkavégzés helye

Szeged